Історія КАКАДУ

Спочатку розшифруємо власне цю абревіатуру.
Так, саме так, у нашому випадку КАКАДУ – це не про папугу (у прямому розумінні, принаймні).
Клуб Креативних Директорів України (КаКаДУ) був задуманий як певне співтовариство креативних лідерів української рекламної індустрії, в рамках якого можна було обговорити нагальні професійні питання, обмінятися думками-знаннями, а в ідеалі і прийняти якісь етичні індустріальні правила.
Крім того, проводився національний конкурс KAKADU Awards з унікальною системою оцінки конкурсних робіт, де членами журі автоматично ставали всі креативники, хто подав роботу(и) до конкурсної програми.

По брифу від ВРК у 2006 році Андрій Федорів (креативне бюро «Сахар» у той час) запропонував слоган для клубу/конкурсу КАКАДУ – «Ти або тебе», а Ян Тищенко із Karandash design створив логотип, який доволі точно і одночасно іронічно відобразив специфіку «спілкування» рекламної креативної спільноти.

Незважаючи на те, що через кілька років після створення КАКАДУ була підписана міжнародна ліцензійна угода і був створений клуб ADC*UA як частина європейської спільноти клубів арт-директорів ADCE, а також став проводитись ADC*UA Awards - відбіркове змагання перед європейським конкурсом, клуб КАКАДУ проіснував приблизно 12 років до того, як втратив свою актуальність і його діяльність була призупинена.

Однак одноіменний домен існував увесь цей час і напередодні 25-річчя КМФР, розмірковуючи про те, чим би відсвяткувати додатково таку дату – народилася ідея зібрати в одному місці всі українські креативні роботи, які були відзначені нагородами на креативних фестивалях, які проводив ВРК з 2000 року. І назвати це Музей Рекламного Креативу КАКАДУ.

Ідея була підхоплена топ-менеджментом агенції OMD Optimum Media і ця агенція взяла на себе значну частину робіт зі створення цього музею.

Так і народився спільний проєкт ВРК та OMD Optimum Media – Музей Рекламного Креативу КАКАДУ

Робіт

500+

Нагород

1500+

Років

20+