WARTO – #IYAPROIDUTEST
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Медична мережа «Добробут»

Наталія Холод, СЕО, стратег агенції, ТОВ «Агенція комунікацій «ВАРТО»
Ганна Гавура, Аккаунт директор агенції, ТОВ «Агенція комунікацій «ВАРТО»
Інна Діденко, Менеджер проекта, ТОВ «Агенція комунікацій «ВАРТО»
Марина Швидка, Аналітик , ТОВ «Агенція комунікацій «ВАРТО»
Володимир Грищенко, асистент менеджера проекту, ТОВ «Агенція комунікацій «ВАРТО»
Євгенія Глєбова, діджитал маркетинг менеджер, ТОВ «Агенція комунікацій «ВАРТО»

Ольга Липко, Маркетинг директор, ММ “Добробут”
Кирилл Бурмич, заступник головного лікаря з онкохірургії, ММ “Добробут”
Стас Устинов, координатор мультидисциплінарного онкологічного консиліуму, ММ “Добробут”
Аліна Хара, Бренд-менеджер, Медична мережа ‘Добробут’

Grape: creative solutions agency

ММ «Добробут» на старті проекту провела дослідження, яке показало, що люди бояться терміну «рак», лікаря-онколога, обстеження, але не бояться свого комп’ютера. Тому для зміни «негативного» сприйняття громадськістю онкологічних захворювань, подолання страху перед діагнозом, інформування про доступність, простоту, а головне – про важливість ранньої діагностики – ми створили онлайн-тест та анімаційного героя ІЯ, яка не лякає, а спонукає пройти тест. Ми запустили челлендж у соціальних мережах «#ІЯПРОЙДУТЕСТ», який привернув увагу мільйонів українців.