Starcom – To “see” old-fashioned Coca-Cola’s NY song as a new story
Категорія: Кросс-медійний сторітелінг
Клієнт: Coca-Cola

Ольга Воронова, Managing Director, Starcom Ukraine
Олексій Осадчий, Chief Strategy Officer, Starcom Ukraine
Євгеній Черепеня, Strategic Planning Lead, Starcom Ukraine
Уляна Лисененко, Integration Team Lead, Starcom Ukraine

Камран Іскандаров, General Manager, The Coca-Cola Company
Дарія Сергієнко, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company
Юлія Приймак, Junior Brand Manager, The Coca-Cola Company

Saatchi & Saatchi Ukraine, Performics Ukraine

Улітку 2018 року перед брендом Coca-Cola стояли амбіційні цілі: повернути втрачені основному конкуренту позиції. Основну ставку ми зробили на новорічну кампанію і подали традиційну новорічну комунікацію в цікавій для молодіжної аудиторії кросс-медійній історії. Стильна банка зі спеціальним редизайном в центрі еко-системи, «Свято…», яке крутезно наближає Monatik у ролі суперконтента, з яким можливо взаємодіяти за допомогою AR-технології та присутність в усіх релевантних медійних каналах – дали можливість бренду відвоювати свої позиції.