Media First Ukraine – How we won 50% of the chips market thanks to the movies
Категорія: Cезонний маркетинг
Клієнт: PepsiCo Ukraine

Дмитро Мошаров, Managing Director, Media First Ukraine
Сергій Кузьменко, Strategic Director, TWIGA Ukraine
Наталія Соколік, Managing Director, TWIGA Digital
Юлія Дедюк, Account Director, TWIGA Digital
Світлана Гукова, Managing Director, TWIGA GO
Світлана Степаненко, CEO, TWIGA Ukraine
Ксенія Михайленко, Strategic Director, OMD Ukraine
Володимир Чупринін, CEO, FreeBrand

Олена Стоянова, Marketing Director Snacks BUCCA (EER), PepsiCo Ukraine
Леся Щиголь, Digital Marketing Manager PepsiCo, PepsiCo Ukraine

OMD Ukraine, Freebrand, TWIGA Digital, TWIGA GO

Як лідеру ринку, з найбільшою часткою, нам складніше всіх рости, тому що кожен наступний пункт долі ринку вимагає великих зусиль і серйозних інвестицій. Ми зуміли знайти правильний інсайт споживання чіпсів і поведінки нашої цільової аудиторії в зимовий період, запропонувавши наші чіпси в якості ритуалу для перегляду кіно вдома, коли за вікном холодно і не хочеться нікуди йти. Завдяки простій і зрозумілій ідеї, грамотно розгорнутій в максимальній кількості тачпоінтів , ми зуміли в ході однієї промо-кампанії збільшити свою частку ринку відразу на 7пп в грошах, досягнувши рекордних 50,5% ринку