Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2019 » Gold 2019 » McCann Kyiv/Vodafone – “Vremia i Steklo” hanging out with Joice
McCann Kyiv – “Vremia i Steklo” hanging out with Joice
Категорія: Зірки в рекламі
Клієнт: Vodafone
Євген Камінський, Chief Creative Office, McCann Kyiv
Віктор Висоцький, Associate Creative Director, McCann Kyiv
Ольга Левицька, Copywriter, McCann Kyiv
Богдан Мусієць, Copywriter, McCann Kyiv
Мар’ян Шум, Art Director, McCann Kyiv
Людмила Лавренюк, Account Director, McCann Kyiv
Анастасія Жураковська, Group Account Director, McCann Kyiv
Андрій Отрощенко, Marketing Director, Vodafone Ukraine
Тетяна Тертишна, Head of Brand and Communications Department, Vodafone Ukraine
Ніна Власюк, Senior Brand Manager, Vodafone Ukraine
Ця історія про те, як Vodafone вирішив завоювати нових споживачів діджитал-контенту – підлітків.
Але завоювати їх надто непросто, адже класична комунікація мас-маркет-бренду на них не діє.
А от якщо на поле виходить новий молодіжний тариф-саббренд, який чітко відповідає потребам ЦА у стильному трендовому контенті, то підкорити їхні серця – більш ніж реально!
Так Joice від Vodafone змінив правила гри і влаштував найяскравіший і найактуальніший вислів у смартфонах підлітків.
Топовий контент Joice зробив Vodafone топовим молодіжним мобільним оператором.
• За 3 місяці кампанії Vodafone став лідером зі сприйняття «оператора для молоді».
• Joice допоміг привести нових якісних інтернет-користувачів до бази Vodafone, збільшуючи прибутковість компанії.

