Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2019 » Gold 2019 » McCann Kyiv/Carlsberg Ukraine – Lvivske and Movie that Unites
McCann Kyiv – Lvivske and Movie that Unites
Категорія: Спонсорство
Клієнт: Carlsberg Ukraine
Юлія Сторчак, Асоційований креативний директор, McCann Kyiv
Наталя Співак, Молодший Арт Директор, McCann Kyiv
Валерія Бабко, Copywriter, McCann Kyiv
Ольга Кутузова, Директор з обслуговування клієнтів, McCann Kyiv
Юлія Андрушко, Молодший аккаунт менеджер, McCann Kyiv
Віктор Ільїн, Старший аккаунт менеджер, McCann Kyiv
Олександра Березанська, Designer, McCann Kyiv
Ірина Качура, Віце-президент з маркетингу, Карлсберг Україна
Антон Панасенко, Директор з маркетингу, Карлсберг Україна
Костянтин Лось, Бренд Менеджер, Карлсберг Україна
Анастасія Долюк, Спеціаліст з маркетингу , Карлсберг Україна
ІНІШЕЙТІВ МЕДІА, FILM UA
Цей кейс про те, як бренду «Львівське», що підтримав український кінопроєкт «Захар Беркут», вдалося об’єднати людей навколо цієї масштабної події, привести їх до кінотеатрів, покращити свій імідж «бренда, що об’єднує» та «бренда, якому можна довіряти», наздогнати головного конкурента за часткою ринку в натуральному вимірі, а у грошовому вимірі навіть випередити!
Бренд допоміг привести людей до кінотеатрів, зміг покращити свій імідж «бренда, що об’єднує» та «якому я довіряю». Це дозволило бренду не тільки наздогнати головного конкурента (у натуральному вимірі), але й випередити його (у грошовому вимірі) за часткою ринку!

