Gres Todorchuk PR – Little dream – big Christmas tree
Категорія: PR, Корпоративна репутація
Клієнт: Rozetka

Ярослава Гресь, CEO, Gres Todorchuk PR
Олександр Тодорчук, Креативний директор, Gres Todorchuk PR
Дар’я Любімова, Аккаунт-директор, Gres Todorchuk PR
Яніна Корсун, Проджект-менеджер, Gres Todorchuk PR
Ксенія Широкова, Режисер та оператор, seek.studio
Наталя Воронкова, Волонтер, Волонтерська Сотня

Владислав Чечоткін, CEO, Rozetka

З 2014 року найбільший онлайн-ритейлер України – Rozetka, допомагав військовим у зоні АТО, але не розповідав про жодну свою соціальну активність, тому уся країна сприймала його як комерційний бренд. Перед агенцією постала задача – створити проект, що розкаже про соціальну відповідальність бренду, підтримуючи його філософію «Щоразу, що треба».
В магазинах Rozetka ми зібрали тисячу привітань з усієї країни, прикрасили ними 100 новорічних ялинок та доставили їх у зону АТО. Отримали майже 400 000 переглядів на Facebook сторінці Rozetka, 700+ публікацій та сюжетів, охопили 9млн.+ контактів, зі згадкою бренду 97%.