banda – NAMU: how to beat a 120-year record in museum attendance
Категорія: Малобюджетні кампанії
Клієнт: Національний художній музей України

Павло Вржещ , Креативний директор, banda
Ярослав Сердюк, Директор зі стратегії, banda
Єгор Петров, Head of Art, banda
Антон Іванов, Сініор дизайнер, banda
Ілля Почкун, Арт директор, banda
Марина Чернявська, Копірайтер, banda
Віктор Лондон, Сініор Дизайнер, banda
Олексій Приліпка, Дизайнер, banda
Ілля Шульженко, Дизайнер, banda
Даша Левчук, Дизайнер, banda

У свій час Національний художній музей був культовим місцем, але станом на 2018 рік давно не виділялось грошей на ремонт та оновлення експозицій. Держкоштів не вистачало навіть на комунальні послуги. Медіабюджету не було, агенція провела ребрендинг на волонтерських засадах.
Як частину дизайн-системи ми створили Namu font — унікальний український шрифт на базі творів мистецтва різних епох, який знаходиться у безоплатному доступі, щоб більше людей могли їм скористуватися.
Щоб наші відвідувачі частіше повертались до NAMU, ми зробили мерч на рівні світових музеїв: з шоперами, шкарпетками і стікерами.
Новий бренд NAMU поставив абсолютний рекорд відвідуваності за 120-річну історію національного музею, а новина про оновлення музею отримала більше 20 мільйонів контактів по всій Україні.