banda – Instoptica: fighting for Ukrainians’ eyesight in the belly of the beast
Категорії: Новітні технології; Кампанії з ефективним використанням SMM; Медіа інновація/ідея
Клієнт: Люксоптика

Олександра Дорогунцова, Креативна директорка, banda
Тарас Дзендровський, Креативний директор, banda
Ілля Ануфрієнко, Арт директор, banda
Роман Гурбанов, Копірайтер, banda
Назар Михалко, Дизайнер, banda
Даня Нестеревич, Дизайнер, banda
Дарина Гаврилова, Синіор акаунт менеджер, banda

Щоб запросити вічно заклопотану молодь пройти професійну перевірку зору, ми змінили традиційний підхід: перенесли тест із кабінета лікаря до Instagram Stories.
Ми провели години у кабінеті офтальмолога, консультуючись як пристосувати звичний тест до екрану смартфону. Замість комунікації з одним зображенням, ми розказали цілісну історію на 11 Сторіз.
Щоб більше людей пройшли тест, ми придумали інтерактивну зовнішню рекламу. Так у нас вийшла Instagram-кампанія за межами Instagram.
Завдяки нестандартному підходу до реклами у соціальних мережах, Click-through- rate зі Stories у відвідувачів сайту досяг 69%. Стандартний CTR у соціальних мережах для категорії оптики складає 3%.
Рівень офлайн-перевірки збільшився на 25% — щоб досягти таких результатів за допомогою промоутерів, знадобився би у 5 разів більший бюджет.

Зазвичай ефективність SMM-кампанії вимірюється онлайн-залученням. Люксоптиці вдалося швидко покращити бізнес-результати: за місяць рекламної кампанії у Instagram Stories ми привели 3000 молодих українців на професйну перевірку зору, 988 з них стали клієнтами Люксоптики. Рівень офлайн-перевірки збільшився на 25% — щоб досягти таких результатів за допомогою промоутерів, знадобився би у 5 разів більший бюджет. Сlick-through-rate склав 69% при стандартному для оптики показнику у 3%. Ми зайшли у лігво ворога та спробували покращити зір молодих українців через Instagram Stories, щоб інші бренди могли й надалі постити у соціальних мережах котиків.

Традиційно нових відвідувачів до точок оптики закликають промоутери з листівками та промо-кодами, або банери в інтернеті. Зазвичай, ефективність цих заходів складає близько 3%. А з молоддю комунікувати ще складніше, бо вони не думають про своє здоров’я та ігнорують рекламу.
Ми вирішили перенести перевірку зору із кабінета лікаря до Instagram Stories, де зробили інтерактивний тест.
Щоб більше людей пройшли тест, ми придумали інтерактивну зовнішню рекламу. Так у нас вийшла Instagram-кампанія за межами Instagram.
Завдяки нестандартному підходу до реклами у соціальних мережах, Click-through- rate зі Stories у відвідувачів сайту досяг 69%.
Рівень офлайн-перевірки збільшився на 25% — щоб досягти таких результатів за допомогою промоутерів, знадобився би у 5 разів більший бюджет.