Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2019 » Gold 2019 » banda/Дмитрук – Sausagesnack: creating a new category in a year
banda – Sausagesnack: creating a new category in a year
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Дмитрук
Олександра Дорогунцова, Креативна директорка, banda
Тарас Дзендровський, Креативний директор, banda
Ярослав Сердюк, Директор зі стратегії, banda
Анастасія Маркова, Директор зі стратегії, banda
Юрій Кузнєцов, Арт директор, banda
Сергій Артеменко, Копірайтер, banda
Валерія Гаврилюк, Джуніор копірайтер, banda
Аліна Мегідь, Акаунт менеджер, banda
23/32 films, Spark Foundry
На м’ясо-ковбасному ринку щороку багато покращень у межах сталих категорій, але мало інновацій.
На ринку України ми створили нову категорію “ковбаснек”, яка зростає як за рахунок ковбаси, так і за рахунок снеків. У креативі ми передали ключове перевагу ковбаснеку KABANOSY — він знімає обмеження з перекусів: можна і поїсти, і погризти.
KABANOSY одним продуктом перевершив пікові продажі 17 продуктів компанії “Дмитрук”, а в національних мережах — зрівнявся з 12,3% всього ринку напівкопчених ковбас.