Adsapience – Mastercard. Brand with purpose
Категорії: Соціальна реклама та благодійність; Спонсорство
Клієнт: Mastercard Ukraine

Альона Столярова Account Director, Adsapience
Анна Царенко Client Service Director, Adsapience
Драгос Вінту Account Director, McCann Worldgroup Romania

Наталія Байдала Director Area Marketing Mastercard Ukraine
Олександра Губар Marketing Manager / Customer Marketing Mastercard Ukraine

Be—it Agency, McCann Worldgroup Romania, ГО «Відчуй»

Перехід до мультисенсорності та розширення аудиторії – глобальна стратегія Mastercard у всьому світі. Проте, згадуючи мультисенсорність не можна ігнорувати інший бік цього поняття – інклюзивність.
Інтеграція Mastercard в Atlas Weekend зробила масову подію доступною для людей з проблемами слуху. Сенсорна зона #MastercardVibes та перекладачі музики на мову жестів створили унікальний досвід для людей з вадами слуху. Додатково в Україні виникла нова професія – перекладачі музики на мову жестів.
Все це привернуло увагу медіа з охопленням понад 17 млн контактів (89% з яких були безкоштовними), що перевищило план на 872%.