THINKMcCANN – Історія зараження вірусом Колориста
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: L’Oréal Ukraine

Юлія Гуренко, Керівник роботи з клієнтами, THINKMcCANN
Анастасія Доліненко, Арт-директор, THINKMcCANN
Катерина Гориславець, Копірайтер, THINKMcCANN
Олена Лозенко, Голова дирекції, Zenith

Адам Нітецкі, Генеральний менеджер підрозділу продуктів масового попиту, ЛОРЕАЛЬ Україна
Анна Козлова, Директор з маркетингу підрозділу продуктів масового попиту, ЛОРЕАЛЬ Україна
Юлія Маліченко, Директор з маркетингу підрозділу продуктів масового попиту, ЛОРЕАЛЬ Україна
Аліна Кобєць, Діджитал-менеджер підрозділу продуктів масового попиту, ЛОРЕАЛЬ Україна
Анна Білогорцева, Груп-продакт-менеджер категорії фарбування волосся, ЛОРЕАЛЬ Україна
Олександра Містулова, Молодший продакт-менеджер категорії фарбування волосся, ЛОРЕАЛЬ Україна

Zenith Ukraine, Volta One, TV-lab

Фарби для волосся яскравих ненатуральних кольорів вважають нішевим продуктом для неформалів, але водночас вони ваблять «правильних» дівчат, адже глибоко в кожній з них живе дух бунтарства.
Як Colorista може підштовхнути молодь до першого фарбування, подолавши страх неприємних наслідків?
Ми відмовилися від раціональної мотивації, щоб надихнути на потрібні емоції. Будь сміливою, відрізняйся, прояви свою індивідуальність у яскравому волоссі. Colorista – не звичайна фарба, а мейкап для волосся, тож ти зможеш швидко повернутися до свого натурального кольору або змінити відтінок. Наш заклик почули, і вірус кольорового волосся швидко охопив Україну,