Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Silver 2018 » THINKMcCANN/Carlsberg Ukraine – Як Garage оживив нетрендову категорію та став у ній лідером
THINKMcCANN – Як Garage оживив нетрендову категорію та став у ній лідером
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Carlsberg Ukraine
Ірина Качура, Віце-президент з маркетингу, Carlsberg Ukraine
Дмитро Пилипенко, Директор з маркетингу, Carlsberg Ukraine
Юлія Чайковська, Старший бренд менеджер, Carlsberg Ukraine
Віталій Беседін, Бренд менеджер, Carlsberg Ukraine
Євген Камінський, Креативний директор, THINKMcCANN
Оксана Капранова, Старший арт-директор, THINKMcCANN
Олена Гнучова, Керівник креативної групи, THINKMcCANN
Марія Шеремет, Дизайнер, THINKMcCANN
Ольга Кутузова, Асоційований директор з обслуговування клієнтів, THINKMcCANN
Олена Ткачук, Старший менеджер з обслуговування клієнтів, THINKMcCANN
Initiative Media
Цей кейс про те, як бренд Garage за 3 роки оживив нетрендову категорію бірміксів, закріпив в ній своє лідерство та зробив її цікавою для молодої аудиторії.