Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Silver 2018 » THINKMcCANN/Carlsberg Ukraine – Анти-компот від анти-бабці
THINKMcCANN – Анти-компот від анти-бабці
Категорія: Молодіжний маркетинг
Клієнт: Carlsberg Ukraine
Євген Камінський, Креативний директор, THINKMcCANN
Оксана Капранова, Старший арт-директор, THINKMcCANN
Олена Гнучева, Керівник креативної групи, THINKMcCANN
Марія Шеремет, Дизайнер, THINKMcCANN
Ольга Кутузова, Асоційований директор з обслуговування клієнтів, THINKMcCANN
Алена Ткачук, Старший менеджер з обслуговування клієнтів, THINKMcCANN
Ірина Качура, Віце-президент з маркетингу, Carlsberg Ukraine
Дмитро Пилипенко, Директор з маркетингу, Carlsberg Ukraine
Юлія Чайковська, Старший бренд менеджер, Carlsberg Ukraine
Віталій Беседін, Бренд менеджер, Carlsberg Ukraine
Initiative Media
Цей кейс про те, як бренду Garage вдалося запустити новинку Garage Granny’s Anti-Сompote, захищену від копіювання конкурентами, зміцнити своє лідерство в категорії та рекрутувати у профіль бренда молоду аудиторію.