Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Silver 2018 » TBWAUkraine/McDonald’s Ukraine – Маестро Біф & Чеддер
TBWAUkraine – Маестро Біф & Чеддер
Категорія: Громадське харчування
Клієнт: McDonald’s Ukraine
Марина Кунець, Account Director, TBWAУкраїна
Таня Литвин, Creative Group Head, TBWAУкраїна
Світлана Цвєлєнєва, Креативний директор, TBWAУкраїна
Людмила Дмитренко, Senior Account Manager, TBWAУкраїна
Аліна Гончаренко, Senior Copywriter, TBWAУкраїна
Анастасія Янович, Senior Art-Director, TBWAУкраїна
Віра Глєбова, Директор із стратегії, TBWAУкраїна
Юлія Бадрітдінова, Директор з маркетингу та комунікацій, McDonald’s Україна
Ольга Васильєва, Маркетинг Менеджер, McDonald’s Україна
Кампанія запуску Маестро – це випадок виходу бренду на новий рівень без ребрендингу та репозиціонування. Це революція без революції. Нам вдалося поєднати ПРЕМІУМ та McDONALD’S.
Ця кампанія має кілька рівнів ефективності.
1. Запуск преміальної платформи – це важливий стратегічний крок, який дозволив розширити бізнес завдяки новому сегменту.
2. Креативна ідея дала можливість не просто донести інформацію про новинку, а й покращила сприйняття бренду загалом.
3. Цей запуск та його реалізація дозволили McDonald’s залишатися у тренді та конкурувати з хіпстерськими закладами.