Rockets. Growth R&D – Перезавантаження
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Bacardi-Martini Ukraine

Владислав Полонський, СЕО, Rockets. Growth R&D
Максим Борітко, креативний директор, Rockets. Growth R&D
Вікторія Макарова, Керівник проекту, Rockets. Growth R&D
Артем Карелін, креативний директор, Rockets. Growth R&D
Аліса Мікуліч, СОО, Rockets. Growth R&D

Ольга Поліщук, Маркетинг менеджер, Bacardi Martini Ukraine
Анна Гаврилова, Бренд менеджерV, Bacardi Martini Ukraine
Анастасія Єршова, Молодший бренд менеджер, Bacardi Martini Ukraine
Сергій Остапчук, On-Trade менеджер, Bacardi Martini Ukraine

BAMBUK Design Studio

Запуск коктейлю Martini&Tonic – приклад послідовного 3-річного виведення ринку нового алкогольного продукту через спонсорство масових подій.
Звичайний шлях: виходити в масову рекламу на ТБ, яка обмежена законодавчо, але дає широке охоплення та дешеву вартість контакту. “Урізаний” формат міжпрограмного спонсорства забороняє повноцінно показувати продукт і говорити про його характеристики. Комуніювати можна лише торгову марку. Але для Martini&Tonic саме сприйняття бренду Martini, що застаріває, було ключовим бар’єром. Тож нам треба було знайти новий півхід.
Завдяки стратегії “Будувати знання через пробу”, проект став best-practiсe не тільки всередині міжнародної компанії Bacardi-Martini, а й у всій категорії.