Oschadbank – Малий бізнес – велика справа
Категорія: Запуск продукту/сервісу

ekonomika+, MokCo digital, UAMASTER Digital Agency, SIGMA UA, Web-Promo

Олена Ковальська, Директор з маркетингу, Ощадбанк
Катерина Дубина, Заступник директора з маркетингу, Ощадбанк
Юрій Мисан, Керівник відділу маркетингових комунікацій, Ощадбанк

Ощадбанк – найстаріша банківська мережа України.
До 2014 року 95% активів Ощадбанку становили кредити корпоративного бізнесу, які згенерували заборгованість та збитки.
Ощадбанк планує збільшити кредитний портфель за рахунок МСБ.
Але як «комунальному» банку для пенсіонерів стати актуальним для підприємців, якщо переваг за банківськими продуктами немає?
Інсайт: Підприємці шукають не банки, а підтримку для свого бізнесу.
Рішення: Будувати категорію – Ощадбанк створює власну програму підтримки та розвитку МСБ «Будуй своє»
Результати: Приріст кредитного портфеля за рахунок МСБ на 1,7 млрд.грн.
Друге місце в номінації «Кредити МСБ» згідно рейтингу «50 провідних банків України».