Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Silver 2018 » Kinograf/Beer Point – #FairBnB
Kinograf – #FairBnB
Категорії: Програма лояльності; Cезонний маркетинг
Клієнт: Beer Point
Віталій Кокошко, Генеральний директор, Kinograf
Олег Киселиця, Креативний директор, Kinograf
Ольга Кокошко, Стратегічний директор, Kinograf
Олександр Тітарчук, Копірайтер, Kinograf
Богдана Заєць, Копірайтер, Kinograf
Анастасія Захарова, Копірайтер, Kinograf
Даниїл Ткаченко, Копірайтер, Kinograf
Дмитро Гуменюк, Арт-директор, Kinograf
Олена Сидько, Дизайнер, Kinograf
Андрій Фесенко, Власник, Beer Point
У період чергового літнього відтоку відвідувачів пабу Beer Point потрібно було знайти найлояльнішу аудиторію до пабної культури та працювати саме з нею.
Початок літнього відтоку збігся із проведенням фіналу Ліги Чемпіонів. Напередодні матчу жадібні київські готелі підняли ціни на проживання за одну ніч до $3000.
У відповідь жадібним готелям Beer Point вирішив працювати всю ніч, щоб дати притулок іноземним фанатам. На сторінці у Facebook було створено подію #FairBnB – Fair Beer and Breakfast. У пабі можна було пити пиво та відзначати перемогу улюбленої команди, а вранці – зубна щітка, безкоштовний сніданок – і на літак!
Початок літнього відтоку відвідувачів із пабу збігся із проведенням фіналу Ліги Чемпіонів. Напередодні матчу жадібні київські готелі підняли ціни на проживання за одну ніч до $3000.
Не маючи великого бюджету на рекламу, паб не просто намагався вижити у літній сезон, а й намагався протистояти жадібним готелям. Beer Point вирішив працювати всю ніч, щоб дати притулок іноземним фанатам. На сторінці у Facebook було створено подію #FairBnB – Fair Beer and Breakfast. У пабі всю ніч можна було пити пиво та відзначати перемогу улюбленої команди, а вранці – зубна щітка, безкоштовний сніданок – і на літак!




