Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Silver 2018 » ISD Group/Kimberly-Clark – Huggies. Born for hugs 2018
ISD Group – Huggies. Born for hugs 2018
Категорія: Соціальна реклама та благодійність
Клієнт: Kimberly-Clark
Наталія Тачинська, Креативний директор, арт-директор, ISD Group
Юлія Овчаренко, Копірайтер, ISD Group
Надія Луговська, Дизайнер, ISD Group
Михайло Траверсе, Стратегічний директор, ISD Group
Оксана Шевчук, Акаунт менеджер, ISD Group
Hashtag, DIEVO agency, OSDirect
У 2015 Huggies вирішив відійти від комунікаційних перегонів з Pampers, що будується навколо продуктових переваг, і замість цього створювати довірливі відносини зі споживачами, говорячи про емоційні цінності бренда — про віру Huggies в силу обіймів.
Бренд зосередився на підкатегорії POME, тому що перші обійми — найважливіші і найбільш пам’ятні. Щоб переконати українців у тому, що обійми дійсно здатні зцілювати і змінювати життя, бренд вирішив доставляти обійми тим, хто їх позбавлений: малюкам, які залишилися без мам, і малюкам, які занадто рано з’явилися на світ.
В результаті декількох емоційних кампаній бренд подарував обійми сотням малюків, а українці визнали Huggies брендом номер 1 в Україні.