Digital Choo Marketing Agency – Як Лисий заслужив місце на дивані
Категорія: Зірки в рекламі
Клієнт: Parimatch

Ірина Курочкіна, CEO Digital Choo
Володимир Кобець, Сreative director Digital Choo
Ольга Пожарська, Art Director Digital Choo
Євген Шуклін, Art Director Digital Choo
Анастасія Коваленко, Сopywriter Digital Choo
Олег Профатило, Head of Strategy Department Digital Choo
Наталія Стрельцова, Senior Account Manager Digital Choo
Людмила Міленіна, Head of Digital Department Digital Choo

Ілля Курочкін, Marketing director Parimatch
Наталя Гілевич, Head of Acquisition UA Marketing department Parimatch Parimatch

Parimatch зіштовхнувся з проблемою усіх брендів-лідерів у нішевих категоріях – потенціал для росту став обмежений пенетрацією категорії (<10% ЦА), що викликано сталим негативним сприйняттям букмекерства на просторах СНД.
Забезпечити зростання бізнес показників було можливо лише змінивши ставлення до букмекерства та розширивши рамки цільової аудиторії.
Використання нативного формату ситкому з ТОП національними зірками Кварталу 95 та нестандартний мультиканальний підхід дали змогу представити широким масам бренд Parimatch та ставки, як гармонійну частину сучасного лайфстайлу та сімейного затишку українців.
10% з тих, хто раніше не робив ставки на спорт, виявили бажання дізнатися більше про послугу та 12% з тих, хто раніше не робив ставки на спорт, заявили про покращення сприйняття марки
Завдяки роликам аудиторія зрозуміла, що «робити ставки – це весело» та «заняття для всієї сім’ї».