Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Grand Prix 2018 » BBDO Ukraine/PepsiCo – Протистояння світів
BBDO Ukraine – Протистояння світів
Категорія: Напої безалкогольні
Клієнт: PepsiCo
Анже Єреб, Виконавчий Креативний Директор, BBDO Ukraine
Денис Келеберденко, Креативний Директор, BBDO Ukraine
Олена Колеснікова, Керівник відділу стратегічного планування, BBDO Ukraine
Ростислав Вишневий, арт директор, BBDO Ukraine
Маша Тетерін, Керівник дизайн студії, BBDO Ukraine
Діма Кішка, копірайтер, BBDO Ukraine
Ірина Данілевська, Клаєнт-сервіс директор, BBDO Ukraine
Галина Сокульська, старший аккаунт менеджер, BBDO Ukraine
Ольга Савкова, молодший аккаунт менеджер, BBDO Ukraine
Еліна Крячок, молодший аккаунт менеджер, BBDO Ukraine
Олександра Гуляй, продюсер, BBDO Ukraine
Олена Стоянова, маркетинг директор снеки та напої, PepsiCo Ukraine
COXO, Optimum Media Ukraine
Pepsi перестали ганятися за традиційними сімейними цінностями і заявили про те, що вони – вибір нового покоління.
Станом на серпень 2015 розстановка сил така: 49,7% – Cola проти 42,8% – Pepsi.
Pepsi зважується на челендж: стати першим ринком в регіоні EER, де Pepsi Cola буде більше, ніж Coca Cola.
Ми прекрасно розуміли, що традиціоналістів серед населення України – переважна більшість, тому ми мали змінити їх поведінку, змусивши робити вибір на користь Pepsi в повсякденному житті, в сезон та у свята.
Нам потрібно було взяти ринок коли і струснути його. Та так, щоб бульбашки полилися з носа нашого конкурента, коли він подивиться на звіти. Ми мусили наздогнати і перегнати конкурента, а це значить – ми мали вирости не менш ніж на 10% (середньорічні значення).
Pepsi вирішили надихати жити так як хочеться, а не так як прийнято, не беручи до уваги хейтерів і традиції і послідовно наголошувала на тому, яким цінним може бути кожен момент життя, якщо проживаючи його, ти насолоджуєшся моментом, а не переймаєшся тим, що про тебе подумають інші.
Pepsi ставила собі на меті вирости не менше ніж на 10 (середньорічні значення), а виросла на 13,3%!
Середні сумарні результати 2018 року: Pepsi — 48,7%, Coca Cola — 46,7% (Об’єми YTD’18, січень-вересень). Найвищий результат у серпні 2018, фактичне зростання склало 17,5%.: Pepsi — 50,3%, Coca Cola — 44,9%. Таким чином Pepsi стає лідером ринку України та першим ринком у регіоні EER, який зміг перемогти Coca-Cola