Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Bronze 2018 » THINKMcCANN/KOMO UKRAINE – Як стати насправді СИРйозним гравцем
THINKMcCANN – Як стати насправді СИРйозним гравцем
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: KOMO UKRAINE
Євген Камінський, Креативний директор, THINKMcCANN
Олена Гнучева, Керівник креативної групи, THINKMcCANN
Дмитро Ністерук, Керівник креативної групи, THINKMcCANN
Анна Любченко, Арт-директор, THINKMcCANN
Ольга Рожанківська, Асоційований директор по роботі з клієнтами, THINKMcCANN
Юлія Гуренко, Керівник по роботі з клієнтами, THINKMcCANN
Ольга Гарнага, Менеджер по роботі з клієнтами, THINKMcCANN
Олег Кіндер, Маркетинг-директор, КОМО УКРАЇНА
Тетяна Кучерук, Бренд-менеджер, КОМО УКРАЇНА
Blue 449
Коли ринок скорочується, споживання падає, а ціни ростуть, здається, єдиний шлях для збереження обсягів виробництва полягає в пошуку шляхів зменшення ціни й фокусуванні на продуктах, що дають найбільші обсяги. І так робить більшість. Але КОМО вирішив уникнути спокуси досягти короткострокові результати.
За 3 роки, шляхом поступового впровадження маркетингової та комунікаційної стратегії, і не допускаючи падіння в ціні, бренд зміг не лише зберегти позиції, а й збільшив продажі, розвинув власну лінійку сортів, укріпив лідерство на полиці фасованих сирів і значно зміцнив імідж сиру, смак якого надихає на кулінарні звершення.