Saatchi & Saatchi Ukraine – Як гастробар Rebra&Kotlety «хакнув» фінал Ліги Чемпіонів
Категорія: Разове залучення
Клієнт: Gastrobar Rebra&Kotlety

Костянтин Шнайдер, Creative Director, Saatchi & Saatchi Ukraine
Сергій Білошицький, Head of group/Copywriter, Saatchi & Saatchi Ukraine
Олексій Тертишник, Art Director, Saatchi & Saatchi Ukraine
Ілля Бондар, Art Director, Saatchi & Saatchi Ukraine
Марина Кондріяненко, Senior Account Manager, Saatchi & Saatchi Ukraine
Дмитро Грушевський, Business Development Director, Publicis Groupe
Юлія Медуна, PR Coordinator, Publicis Groupe

Денис Ханенко, co-founder, Rebra&Kotlety
Олександра Одегова, co-founder, Rebra&Kotlety
Марія Мазнева, art-director, Rebra&Kotlety

Перед фіналом Ліги Чемпіонів в Києві – гроші стали важливіші за гостинність.
Кияни відміняли попередні бронювання, щоб здати житло дорожче, готелі та хостели підняли ціни в 50 разів. Бари готові були працювати 24 години, щоб фани випили більше.
Але гастробар Rebra&Kotlety пішов своїм шляхом, перетворивши бар на хостел та розмістив оголошення на Airbnb, щоб безкоштовно прийняти фанів на ніч фіналу.
За два дні ліжка були безкоштовно заброньовані фанатами команд і локальний бар Rebra&Kotlety став знаменитим:
45 безкоштовних публікацій в українських та закордонних медіа.
3 телеканали зробили сюжети про хостел-бар.
Що в загальному результаті дало майже 33 мільйони безкоштовних контактів та позитивний імідж.
Так київський бар, «хакнув» фінал Ліги чемпіонів… по ціні спальної білизни.