Rockets. Growth R&D – Before And After New Year
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: MHP S.A.

Владислав Полонський, СЕО, Rockets. Growth R&D
Максим Борітко, Креативний директор, Rockets. Growth R&D
Вікторія Макарова, Керівник проекту, Rockets. Growth R&D
Артем Карелін, Креативний директор, Rockets. Growth R&D
Аліса Мікуліч, СОО, Rockets. Growth R&D

Іван Філіппов, керівник напрямку «Управління торговими марками”, MHP S.A.
Сергій Костя, Провідний менеджер з маркетингових комунікацій, MHP S.A.
Ольга Данилюк, Спеціаліст з маркетингових комунікацій, MHP S.A.
Анна Александрова, Бренд менеджер, MHP S.A.

Carat, ​BAMBUK Design Studio

Як найбільший гравець на ринку, «Наша Ряба» ніколи до цього не говорила про себе як про національний український бренд. Вибудовування нової асоціації з брендом було продиктовано комерційною необхідністю, оскільки раціональні повідомлення якості перестали бути ефективними.