Rockets. Growth R&D – Aperitivo Time
Категорія: Разове залучення
Клієнт: Bacardi-Martini Ukraine

Владислав Полонський, СЕО, Rockets. Growth R&D
Максим Борітко, Креативний директор, Rockets. Growth R&D
Вікторія Макарова, Керівник проекту, Rockets. Growth R&D
Артем Карелін, Креативний директор, Rockets. Growth R&D
Аліса Микуліч, СОО, Rockets. Growth R&D

Ольга Поліщук, Маркетинг менеджер, Bacardi Martini Ukraine
Анна Гаврилова, Бренд менеджер, Bacardi Martini Ukraine
Анастасія Єршова, Молодший бренд менеджер, Bacardi Martini Ukraine
Сергій Остапчук, On-Trade менеджер, Bacardi Martini Ukraine

BAMBUK Design Studio

Зазвичай зірок у рекламі використовують для привернення уваги та для асоціації певного стилю життя з брендом. У нашому випадку приїзд зіркового шеф-кухаря Лоренцо Кого до Києва був ключовим драйвером усієї маркетингової активності бренду.
Лоренцо Кого став не просто обличчям бренду та приводом вірити поєднанню Martini з їжею, але й допоміг створити систему, за якої кожен заклад готував свої рецепти закусок для коктейлів Martini&Tonic. Завдяки індивідуальному підходу різних закладів до закусок, ми дали зрозуміти людям, що Aperitivo Time – не просто одна й та сама промопропозиція «скрізь і для всіх», а ціла культура.