Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Bronze 2018 » Publicis Ukraine/Nestle Ukraine – Твій бургер – твої правила
Publicis Ukraine – Твій бургер – твої правила
Категорія: Запуск продукту/сервісу
Клієнт: Nestle Ukraine
Олена Іващенко, Груп бренд-менеджер категорії холодні соуси, Nestle
Катерина Сігеті, Бренд-менеджер категорій: Майонези, готові до вживання соуси та салатні заправки, Nestle
Іванна Скульська-Лов, Директор, Publicis
Лідія Бабяк, Акаунт директор групи, Publicis
Максим Подолянюк,Креативний директор, Publicis
Олег Бородай, Старший копірайтер, Publicis
Катерина Первухіна, Керівник відділу роботи з клієнтами, Zenith
Олена Шутюк, Провідний спеціаліст стратегічного відділу, Zenith
Марія Лукаш, Керівник напряму з планування реклами, Zenith
Євген Цивун, Фахівець з планування реклами, Zenith
Zenith
У відповідь на падіння частки ринку в категорії готових соусів «Торчин» запустив новий продукт, завданням якого було відновити позиції компанії в категорії. Ми скористалися трендом бургерів і запропонували особливий «Бургер Соус», завдяки якому будь-яке поєднання інгредієнтів стає справжнім бургером, навіть, якщо це просто хліб або овочі. І в комунікації пояснили, що тільки завдяки спеціальному соусу це іноді досить незвичне поєднання перетворюється на справжній смак бургера. Як результат: перевиконання плану продажів, ТОП-3 позиція в портфелі «Торчин» та ТОП-1 серед продажів усіх новинок в категорії готових соусів серед конкурентів за останні 3 роки.