Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Bronze 2018 » ODDEE/New Products Group – Pit Bull Battle V
ODDEE – Pit Bull Battle V
Категорія: Кросс-медійний сторітелінг
Клієнт: New Products Group
Іван Базар, СEO, ODDEE
Аліна Циганок, Креативний директор, ODDEE
Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень, ДК «Нові Продукти»
Олена Селютіна, директор з комунікацій та PR, ДК «Нові Продукти»
Олена Чувакіна, Керівника групи БМ, ДК «Нові Продукти»
Геннадій Довгань, Маркетинг директор, ДК «Нові Продукти»
Юлія Чиж, Бренд Менеджер Pit Bull Energy, ДК «Нові Продукти»
Dentsu Media
Ідея створення он-лайн реп-платформи, побудована на інсайтах цільової аудіторії, новий для ринку формат реалізації з використанням живих баттлів та зіркових судей, ефективно спланована кросс-медійна підтримка із фокусом в діджитал, що дав мега-поштовх органічного трафіку в соц.мережах бренду, підтримка лімітованою спеціальною серією продукту – це все призвело до захисту ринкової долі Pit Bull, надало йому змоги вистояти в умовах агресивних дій конкурентів.
Через платформу Pit Bull Battle молодь проявила себе, висловила свої думки, і це побудувало міцний зв’язок між брендом та аудиторією. Ми досягли її довіри, і, як результат, високої лояльності.
Найважливішим показником став той факт, що завдяки кампанії ми не просто зберегли частку ринку в умовах агресивної конкуренції, а й приросли в ній (з 20% до 21%).