Kinograf – #FairBnB
Категорія: Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: Beer Point

Віталій Кокошко, Генеральний директор, Kinograf
Олег Киселиця, Креативний директор, Kinograf
Ольга Кокошко, Стратегічний директор, Kinograf
Олександр Тітарчук, Копірайтер, Kinograf
Богдана Заєць, Копірайтер, Kinograf
Анастасія Захарова, Копірайтер, Kinograf
Даниїл Ткаченко, Копірайтер, Kinograf
Дмитро Гуменюк, Арт-директор, Kinograf
Олена Сидько, Дизайнер, Kinograf

Андрій Фесенко, Власник, Beer Point

Початок літнього відтоку відвідувачів із пабу збігся із проведенням фіналу Ліги Чемпіонів. Напередодні матчу жадібні київські готелі підняли ціни на проживання за одну ніч до $3000.
Не маючи великого бюджету на рекламу, паб не просто намагався вижити у літній сезон, а й намагався протистояти жадібним готелям. Beer Point вирішив працювати всю ніч, щоб дати притулок іноземним фанатам. На сторінці у Facebook було створено подію #FairBnB – Fair Beer and Breakfast. У пабі всю ніч можна було пити пиво та відзначати перемогу улюбленої команди, а вранці – зубна щітка, безкоштовний сніданок – і на літак!