Havas Digital Kiev – Дурнєв дивиться сторіс (як усе починалося)
Категорія: Молодіжний маркетинг
Клієнт: Nestle Ukraine

Денис Логвиненко, CEO, Havas Digital Kiev
Алексей Морозов, Creative Director, Havas Digital Kiev
Анастасия Кунц, Art Director, Havas Digital Kiev
Iнна Мазура, Senior Copywriter, Havas Digital Kiev
Елена Некрасова, Senior Account Manager, Havas Digital Kiev
Юлiя Литвиненко, Media Director, Zenith the ROI Agency

Валерий Артюхов, Project Manager, Nestle Ukraine
Iрина Ляшевич, Brand Manager, Nestle Ukraine
Анна Снiгур, Group Brand Manager, Nestle Ukraine

Zenith the ROI Agency

Щоб донести суть бренду “Відкрий дику натуру”, ми вирішили склеїти в одну комбінацію всі тренди, формати та заняття, які захоплюють нині ЦА: блогери, “Versus баттли”, косплей, відео-ігри та hate watching.
Центром комунікації став промо-сайт у стилі файтинг ігор, де викладали відео двох наших героїв – wildDurnev та wildMurafa.
Протягом місяця користувачі придумували для них челенджі будь-якого ступеня дивності, складності та неймовірності. Кожному герою щотижня діставалося одне завдання зі списку ЦА.
Мем “Дурнєв дивиться сториз” виник у ході нашого проекту і миттєво перетворився на однойменне популярне шоу.