Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Bronze 2018 » Carat Ukraine/Philips Ukraine – Як зробити ROI тризначним
Carat Ukraine – Як зробити ROI тризначним
Категорія: Зірки в рекламі
Клієнт: Philips Ukraine
Олена Провоторова, Group Account Director, Carat Ukraine
Тома Кізірія, Ecosystems Architect, Carat Ukaine
Дмитро Недобійчук, Media Activation Manager, Carat Ukraine
Наталія Крамаренко,Account Manager, Carat Ukraine
Анастасія Йоган, Account Manager, Isobar Ukraine
Наталія Палій, Head of marketing, Philips Ukraine
Оксана Слюсарчук, Business Marketing Manager, Personal Care (MG & Beauty), Philips Ukraine
Марина Щербина, Marketing Specialist Beauty, Philips Ukraine
Оксана Баляснікова, PR Manager, Philips Ukraine
Isobar Ukraine, Dentsu
Ми мали невтішні результати новорічної кампанії у 2016 році, проте ми дуже вірили у наш продукт, що стало приводом спробувати активацію ще раз. Це не означало, що ми мали більше грошей для другої спроби – насправді, у нас їх було ще менше. Що вимагало від нас несподіваних рішень.
Вперше в історії Philips Ukraine ми боролися за право на локальному ринку відмовитись від глобального креативу на користь залучення до кампанії локальної зірки, розуміючи, що такий складний продукт, як фотоепілятор, вимагає героя, за яким може слідувати наша аудиторія.
Ми отримали дозвіл, і переконалися, що наша аудиторія дізналася про досвід Lumea Даші Астаф’євої, через більш особисті матеріали у комунікації (організований спеціальний захід), ніж тільки ТБ ролик.
Результати були вражаючими, ми досягли 235% ROI, фактично витрачаючи ще менше на цю кампанію, ніж ми робили в попередньому році (з урахуванням інфляції між 2016 і 2017 роками це ще більш вагоміше).