Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Bronze 2018 » Carat Ukraine/Philips Ukraine – Демонстрація як інструмент побудови ринку
Carat Ukraine – Демонстрація як інструмент побудови ринку
Категорія: Спонсорство
Клієнт: Philips Ukraine
Олена Провоторова, Group Account Director, Carat Ukraine
Тома Кізірія, Ecosystems Architect, Carat Ukraine
Вероніка Гончарова, Media Activation Manager, Carat Ukraine
Анастасія Йоган, Account Manager, Isobar Ukraine
Ярослав Мудряк Head of Strategy, Master of Integration, The Story Lab Ukraine
Наталія Палій,Head of marketing,Philips Ukraine
Ніка Кірієнко, Marketing Manager Kitchen Appliance, Philips Ukraine
Іванна Геник, Trade Shopper Marketing Specialist, Philips Ukraine
Іванна Бережанська, Head of Trade Marketing Department, Philips Ukraine
Isobar Ukraine
Завдяки активації через спонсорські прояви, категорія Мультипечей почала своє зростання на ринку України. Ефективність такої комунікації порівняно із ТВ кампанією була майже в 3 рази вищою, тоді як вартість активації в 2 рази нижчою.
Приріст продажів Philips і долі ринку відбувся в усіх сегментах категорії кухонної техніки, завдяки побудові позиціонування та експертизи бренду у здоровому харчуванні. Це мало прямий вплив на лояльність до бренду і в інших категоріях.