Carat Ukraine – Демонстрація як інструмент побудови ринку
Категорія: Спонсорство
Клієнт: Philips Ukraine

Олена Провоторова, Group Account Director, Carat Ukraine
Тома Кізірія, Ecosystems Architect, Carat Ukraine
Вероніка Гончарова, Media Activation Manager, Carat Ukraine
Анастасія Йоган, Account Manager, Isobar Ukraine
Ярослав Мудряк Head of Strategy, Master of Integration, The Story Lab Ukraine

Наталія Палій,Head of marketing,Philips Ukraine
Ніка Кірієнко, Marketing Manager Kitchen Appliance, Philips Ukraine
Іванна Геник, Trade Shopper Marketing Specialist, Philips Ukraine
Іванна Бережанська, Head of Trade Marketing Department, Philips Ukraine

Завдяки активації через спонсорські прояви, категорія Мультипечей почала своє зростання на ринку України. Ефективність такої комунікації порівняно із ТВ кампанією була майже в 3 рази вищою, тоді як вартість активації в 2 рази нижчою.
Приріст продажів Philips і долі ринку відбувся в усіх сегментах категорії кухонної техніки, завдяки побудові позиціонування та експертизи бренду у здоровому харчуванні. Це мало прямий вплив на лояльність до бренду і в інших категоріях.