Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2018 » Bronze 2018 » BBDO Ukraine/Toyota-Ukraine – Маленькі кроки до великих змін
BBDO Ukraine – Маленькі кроки до великих змін
Категорія: Транспортні засоби
Клієнт: Toyota-Ukraine
Анже Єреб, Виконавчий Креативний Директор, BBDO Ukraine
Дмитро Ішков, Арт Директор, BBDO Ukraine
Діма Кішка, Копірайтер, BBDO Ukraine
Марина Китаєва, Акаунт Директор, BBDO Ukraine
Юлія Ключища, Акаунт Менеджер, BBDO Ukraine
Анна Рікова, Дизайнер, BBDO Ukraine
Олена Колєснікова, Керівник департаменту стратегічного планування, BBDO Ukraine
Маша Тетерін, Керівник Дизайн-Студії, BBDO Ukraine
Денис Тіщенко, DTP Дизайнер, BBDO Ukraine
Vizeum Ukraine, Tribal Worldwide, Kyiv
Як значно вирости бізнесу та залучити нову, молодшу аудиторію Camry (у якої інші цінності та відсутність бажання асоціюватися зі старшими власниками Camry), при цьому не втративши існуючих лояльних покупців?
Амбіційна ціль: зростання на 50 % до 2017 року, при очікуваному зростанні D/E-сегмента близько 10 %.
Ми вирішили об’єднати 2 стратегії зростання бізнесу в одній: продавати одночасно двом різним аудиторіям і продавати кожній з них саме той автомобіль, який їй потрібен.
Щоб не відлякати рідну аудиторію Camry та убезпечити бізнес, вирішено було почати кампанію з них. Для цього був використаний флайт, що розповідає рідним консерваторам про технологічну привабливість нової моделі, і, звичайно, у «кращому» з можливих автомобільних кольорів — чорному.
Після відпрацювання фази утримання перейшли до фази завоювання. І одним рухом зробили з авто бізнес-класу — спортивний седан.
Для нової аудиторії був заздалегідь підготовлений, замовлений і поставлений в салони автомобіль у кольорі, здатному назавжди відлякати консервативну аудиторію — яскраво-червона Camry, і зроблений акцент саме на дизайні, який не дозволяє господарю авто залишитися непоміченим та робить власника червоної Camry «крутим перцем».
У результаті кампанії зростання продажів Toyota Camry склало 74,1 % (при планованому рівні 50 %) станом на серпень, при зростанні D/E-сегмента на 11 %.

