Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Silver 2017 » Visage DDB/Nestle Ukraine – Кампанія “Quality”
Visage DDB – Кампанія “Quality”
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Nestle Ukraine
VisageDDB:
Антон Савчук, Creative Director
Руслан Паламарчук, Art Director
Роман Шевчук, Designer
Ірина Деняк, Account Director
Юлія Корицька, Senior Account
Ганна Грищук, Group Brand Manager TORCHYN Cold Sauces BU Culinary
Медіа агенція: Zenith
Ринок кетчупу довго і значно падає рік у рік через зростання цін і популяризації здорового способу життя. Як один із найдорожчих брендів у категорії бренд «Торчин» страждає більше за інших. Не бачачи різниці в якості і прагнучи заощадити, люди переходять на дешевші кетчупні бренди або продукти, які вони сприймають як більш натуральні. Формувати уявлення про якість кетчупу дорого і важко: для одних це насамперед питання сировини, для інших — термінів зберігання, для третіх — рецептури, інгредієнтів, добавок і «чи він шкідливий взагалі». Аспектів багато, але комунікація має відповісти на всі питання відразу! Реалізована нами багаторівнева кампанія дозволила не лише зупинити падіння продажів бренду «Торчин», а й зі зростанням його частки розвернути негативну динаміку всієї категорії.
