THINKMcCANN – Мівіна: Битва смаків
Категорія: Молодіжний маркетинг
Клієнт: Nestlé Ukraine

THINKMcCANN:
Юлія Сторчак, керівник креативної групи
Мар’ян Шум, арт-директор
Олена Гнучова, старший копірайтер
Юрій Склярук, продюсер
Ганна Бобіна, директор з роботи з клієнтами
Аліна Голуб, молодший менеджер по роботі з клієнтами

Олена Дегтяр, керівник бренд-команди, ТОВ «Нестле Україна»
Тетяна Святенко, начальник відділу розвитку комунікацій та маркетингу, ТОВ «Нестле Україна»

Друга агенція: Zenith

В умовах падіння популярності продуктів швидкого харчування ми змогли не просто підняти продаж Мівіну, але повернути їй Трон в категорії.
Звернувшись до популярної серед молодої аудиторії теми «Ігри престолів», ми запустили два нові смаки та влаштували бій між ними. Результат битви визначали споживачі.
Ми створили сайт, на якому споживачі могли голосувати за улюблений смак, розробили key-visual та зняли ролик у стилістиці серіалу.
Крім того, ми запустили OOH в університетах та відео в кінотеатрах, створили Coub-канал та розробили прикольні стікери для Viber. Компанію підтримав загін промоутерів.
В результаті ми підняли продажі «Мівіни», осучаснили бренд і повернули йому локшинний трон!