Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Silver 2017 » Tabasco creative agency – Київська Сотка
Tabasco creative agency – Київська Сотка
Категорія: Кампанії з короткостроковим ефектом
Клієнт: Співдружність компаній на чолі з ініціатором проекту у м.Києві Сергієм Харчуком
Tabasco Group:
Олександр Смирнов, Creative Director, Partner
Олександр Коптєв, Creative Group Head
Вікторія Енкіна, Client Service Director
Digital агенція – Sigma Digital
Інша агенція – Full Contact
Завдяки розробці системи під назвою SMAI – social media artificial intelligence – ми вийшли на абсолютно новий якісний рівень охоплення та залучення аудиторії та отримали колосальний результат порівняно з минулими івентами.
За допомогою розумного бота, який був оснащений скриптом із 35 різних варіантів запрошень на наш івент, ми автоматично прокоментували кожен із постів серед тих, кому цікавий велоспорт, запустили процес коментування у режимі реального часу у Facebook. Ми розміщували 600 коментарів, зі швидкістю 1 коментар у 20 секунд. Ми на 20% перевищили планові цілі щодо реєстрації учасників та отримали відгук від кожного третього!
