Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Silver 2017 » ROCKETS Growth R&D/BACARDI-MARTINI UKRAINE – MAKE MARTINI YOUNG AGAIN
ROCKETS Growth R&D – MAKE MARTINI YOUNG AGAIN
Категорія: Спонсорство
Клієнт: BACARDI-MARTINI UKRAINE
ROCKETS Growth R&D:
Владислав Полонський, СЕО
Максим Боритко, креативний директор
Вікторія Макарова, Стратегічний директор
Аліса Мікуліч, Виконавчий директор
Анастасія Єршова, сейлз та маркетинг асистент
Сергій Остапчук, on-trade менеджер
Медіа агенція: OMD | Media Direction
Digital агентство: NEOS Digital
PR агенція: HOSHVA PR
Інша агенція: NEBO Event Management
ЗАПУСКАТИ ІМПОРТНІ АЛКОГОЛЬНІ БРЕНДИ В УКРАЇНІ СКЛАДНО І ДОРОГО
Ключове обмеження лежить у площині каналів комунікації з аудиторією – з умовно дозволених законодавчо доступні лише медіа та HoReCa.
Медіа. Незважаючи на обмеження, ТБ та інтернет є головними збирачами бюджетів алкогольних брендів, що створює величезний клаттер рекламних повідомлень. Якщо в інтернеті ще можна юридично обійти норму заборони на демонстрацію продукту та озвучку імені бренду, то ТБ доступне лише у форматі «спонсорства» – де-факто є прямою рекламою з урізаним функціоналом. Ефективність побудови знання залежить від розміру бюджету.
HoReCa – традиційний канал проби нового алкогольного напою, проте вкрай обмежений в обсязі аудиторії, із слабким залученням та величезною вартістю контакту. Незважаючи на те, що семплінг традиційно є частиною багатомільйонних спонсорських контрактів із закладами, загальна кількість семпл-контактів важко подолати позначку в 50 000 порцій на рік [1].
У 2017 році компанія Bacardi-Martini приймає рішення про запуск саб-бренду Martini&Tonic – рецептури легких easy-mix коктейлів, які мали розпочати перезавантаження розуміння українцями культури споживання Martini:
Коктейль на основі Martini Bianco – розширити ситуації споживання жінками
Коктейль на основі Martini Rosso – рекрутувати у бренд чоловіків
НАШИМ КЛЮЧОВИМ ВИКЛИКОМ СТАВ ПОШУК АЛЬТЕРНАТИВНОЇ – БІЛЬШЕ ЕФЕКТИВНОЇ – МОДЕЛІ ЗАПУСКУ САББРЕНДУ
[1] Дані Bacardi Martini Ukraine
