Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Silver 2017 » Ogilvy & Mather Ukraine/МЕТРО Кеш енд Керрі Україна – Із затухаючого бренду у процвітаючий за 2 роки
Ogilvy & Mather Ukraine – Із затухаючого бренду для обраних до процвітаючого бренду для всіх за 2 роки
Категорії: Роздрібна торгівля; Ребрендинг
Клієнт: МЕТРО Кеш енд Керрі Україна
Ogilvy & Mather Ukraine:
Тетяна Дзен, Креативний лідер
Євгенія Дзюбенко, Креативний лідер
Олександр Яворський, Копірайтер
Тетяна Бажанова, Акаунт Директор
Олена Мельниченко, Аккаунт Менеджер
Вадим Іщенко, Менеджер з маркетингу
Оксана Андрєєва, Старший спеціаліст з реклами та маркетингу
Медіа агенція: OMD Media Direction
Metro колись давно був бажаним місцем для покупок кінцевими споживачами. З появою великої кількості супермакетів біля будинку ті забули про METRO з картками тільки для НП та віддаленим місцезнаходженням.
Щоб знову завоювати їх, бренд відчинив свої двері для всіх та запустив нову комунікаційну платформу “Опт для всіх”. Протягом 2х років ми розкривали, що METRO вкладає в новий зміст опту, а саме: опт – це не тільки для НП, але для кожного, опт – це для всіх життєвих ситуацій і починається він із лише 3х одиниць, опт – це дійсно низькі ціни, опт – це зрештою радісно. У результаті зростання продажів вже другий рік випереджає зростання категорії у 1.5 рази.
