Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Silver 2017 » Kinograf/Beer Point – Free Beer Forever
Kinograf – Free Beer Forever
Категорії: Малобюджетні кампанії; Разове залучення; Кампанії з одним каналом комунікації
Клієнт: Beer Point
Kinograf:
Віталій Кокошко, генеральний директор
Ольга Кокошко, стратегічний директор
Олег Киселиця, креативний директор
Богдана Заєць, копірайтер
Євген Петрусенко, арт-директор
Марта Симанович, дизайнер
Андрій Фесенко, Директор
Друга агенція: Rapport Belgium
Медіа агенція: UM (Universal McCann)
Київський паб Beer Point на ринку вже 8 років. У ньому немає трендів та новинок, але пабу треба було прогриміти та привести нову аудиторію. Бюджет на медійне розміщення становив лише 3000 $.
Використовуючи найгарячішу новину, скасування віз для українців, ми прорекламували київський паб у Бельгії. Це дало Beer Point популярність серед євродепутатів. Завдяки вірусному ефекту паб став відомим в Україні.
Все частіше споживачі обирають, як і де провести дозвілля за допомогою соціальних мереж. Тому потрібно створити рекламну кампанію, яка дозволила б пабу Beer Point прогриміти в інтернеті.
Паб не мав бюджету на тривалу та послідовну кампанію. Потрібен був швидкий і точний постріл.
Використовуючи найгарячішу новину, скасування віз для українців, ми прорекламували київський паб у Бельгії. Це дало Beer Point популярність серед євродепутатів. Завдяки вірусному ефекту паб прогримів у соціальних мережах та став знаменитим в Україні.
Плоди такого яскравого разового залучення паб пожинає досі.
Київський паб Beer Point на ринку вже 8 років. У ньому немає трендів та новинок, але пабу треба було заявити про себе та привести нову аудиторію. Бюджет на медійне розміщення становив лише 3000 $. Вибравши найгарячішу новину, скасування віз для українців, ми прорекламували київський паб у Бельгії.




