Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Gold 2017 » MullenLowe Adventa/Сантрейд – Щастя готується разом
MullenLowe Adventa – Щастя готується разом
Категорія: Продукти харчування
Клієнт: Сантрейд
MullenLowe Adventa:
Олексій Дьомін, креативний директор
Ольга Мамаєва, директор з розвитку бізнесу
Олександр Плетенецький, арт-директор
Аліна Гончаренко, копірайтер
Євгенія Роїк, начальник відділу маркетингу
Ганна Красковська, бренд-менеджер «Олейна»
Олександр Фалько, молодший бренд-менеджер
Друге агентство: Mustang Research and Consulting
На тлі зростання цін на продукти харчування провідна компанія на ринку соняшникової олії та преміум-бренд у категорії соняшникової олії змогла суттєво збільшити обсяг продажів.
Ми змогли перевиконати поставлені завдання завдяки інсайту, який суперечив комунікаційним стереотипам категорії і торкався глибоких почуттів жіночої аудиторії.
Замість ідеального щастя навколо сімейного столу ТМ «Олейна» використала суперечність у стосунках між чоловіком та жінкою. Правдива розмова про те, чого насправді жінка чекає від чоловіка в сімейному житті, вплинула на споживача сильніше за стандартні аргументи про продукт.
Кампанія не лише залучила нових споживачів, а й переконала лояльних споживачів обирати бренд Олейна частіше.