Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » TV lab/L’Oréal – “Make it happen” with Maybelline New York
TV lab – “Make it happen” with Maybelline New York
Категорія: Кампанії з ефективним використанням SMM
Клієнт: L’Oréal
TV lab:
Олександр Хміров, Виконавчий продюсер
Олена Гусак, Продюсер
Вікторія Залізнюк, Продюсер
Маточкина Аліна, Продюсер
Микита Булгаков, Режисер
Катя Тюріна, Режисер
Катя М’язова, Режисер
Руслан Мінгазірів, Оператор
Андрій Яковлєв, Оператор
Дміртрій Пустоваров, Монтаж
Олександр Дисенко, Композитинг
Олександр Трощило, Моушн графіка
Жиліна Тетяна Володимирівна, Маркетинг директор категорії макіяж L’Oreal Paris, Maybelline NY
Кобець Аліна Миколаївна, Диджитал менеджер підрозділу масового попиту
Куликова Марія Сергіївна, Продакт менеджер Maybelline NY
Друга агенція: Zenith
Категорія декоративної косметики в Україні дуже диференційована та представлена величезною кількістю брендів, які виборюють популярність серед користувачів. Постійно наростає загроза від власних марок торгових мереж та брендів продажів за каталогами.
Maybelline New York було все важче утримувати лідерство у категорії декоративної косметики, що відобразилося у зниженні частки ринку у 2016 році. Також, за результатами проведеного дослідження з’ясувалося, що споживач не готовий переплачувати за цінність бренду Maybelline New York, вважаючи, що продукція цього бренду могла б коштувати дешевше. Підвищення цінності бренду у сприйнятті споживача було можливим лише через сильну іміджеву підтримку та формування емоційного зв’язку з брендом.
Для успішної комунікації з метою утримання лідерства на ринку та побудови іміджу бренду було замало стандартної охопної комунікації. Саме тому ми використовували інсайти нашої аудиторії для побудови єдиної комунікаційної платформи, яка б доносила позиціонування бренду та допомагала побудувати зв’язок із споживачем.
Основним медіа каналом для нашої аудиторії молодих дівчат стає діджитал, а перевага під час часу онлайн – перегляд відео з релевантним контентом. Головний канал для споживання відео – YouTube.
Саме тому ми вирішили створювати відео контент із найкрутішим амбасадором бренду та використовувати YouTube канал бренду як головну точку зіткнення з аудиторією.
Уроки макіяжу, фанові продуктові ролики, що залучають механіки конкурсів – все це разом було настільки цікаво нашій аудиторії, що зростання YouTube каналу та залучення до контенту перевершили всі наші найсміливіші очікування!
Ми можемо з гордістю сказати, що завдяки комплексу рішень, заснованих на вивченні мотивів та інтересів цільової аудиторії, бренду вдалося досягти неймовірних бізнес-результатів, а також показників медіа ефективності.
