Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » THINKMcCANN/Carlsberg Ukraine – Сторі про те, як ми з пацанами заробили «лимони» на лимонах
THINKMcCANN – Сторі про те, як ми з пацанами заробили «лимони» на лимонах
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Carlsberg Ukraine
THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Віктор Висоцький, керівник творчої групи
Оксана Капранова, арт-директор
Ілля Янковський, копірайтер
Марія Шеремет, дизайнер
Ольга Кутузова, керівник групи по роботі з клієнтами
Олена Ткачук, акаунт-менеджер
Юрій Склярук, продюсер
Андрій Отрощенко, віце-президент із маркетингу
Дмитро Пилипенко, менеджер з маркетингу
Юлія Кириллова, старший бренд-менеджер
Вікторія Халанська, спеціаліст із ТМ
Медія агенція: OMD Media Direction
Digital агентство: AGAMA Digital Group (Tribal Worldwide, Kyiv)
МІ ЗНАЄМО ПРИ ЛИМОНІ ВСЕ
S&R Garage має свої бренд-герої – Сет, Райлі та Джо. Вони тусуються в гаражі та роблять собі дрінк із S&R Garage з лимоном та льодом. Згодом конкуренти почали копіювати їхній стайл. Щоб утримати лідерські позиції, ми використали те, що відрізняє S&R Garage від інших – лимони.
Пацани почали робити дурацькі челенджі з лимонами у своєму гаражі, розмістили свої фейси на лімітед едішн банках, а їхні українські протеже зняли лимонний влог. Ми розповіли про пацанів усім чувакам та чікам, щоб вони запам’ятали: S&R Garage – експерт із натуральності.
