THINKMcCANN – Квас Тарас. Трилогія освіження
Категорія: Кампанії з тривалим ефектом
Клієнт: Carlsberg Ukraine

THINKMcCANN:
Євген Камінський, креативний директор
Дмитро Ністерук, керівник креативної групи
Віктор Висоцький, керівник креативної групи
Олена Гнучова, старший копірайтер
Ілля Янковський, копірайтер
Оксана Капранова, арт-директор
Вікторія Ніконенко, арт-директор
Ольга Кутузова, керівник групи із роботи з клієнтами
Анастасія Костікова, менеджер з роботи з клієнтами

Андрій Отрощенко, директор з маркетингу
Тетяна Тертишна, менеджер з маркетингу
Світлана Никифорець, бренд-менеджер
Ніна Єрошіна, молодший бренд-менеджер
Марина Безносюк, спеціаліст з ТМ

Медіа агенція: OMD Media Direction
Digital агенція: AGAMA Digital Group (Tribal Worldwide, Kyiv)

Що робити, якщо квас зі своїм архаїчним іміджем не вписується в сучасний світ, Чи може такий традиційний та архаїчний напій як квас стати модним та сучасним?
В умовах стагнації ринку ми змогли зробити те, що не вдавалося нікому до нас: створили квасу імідж молодіжного напою, при цьому не втративши старших споживачів, вщент розбили стереотипи про «немодність» квасу, запустивши нестандартні новинки Білий та Чорний квас. Завдяки комплексній стратегії ми не просто подарували квасу нове життя, а ще й осучаснили всю категорію. Інноваційна комунікація створила нашому квасу імідж трендового, освіжаючого, сучасного напою.