Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » TBWAUkraine/Universal Agency “Pro-Pharma” – Сімейна Ідилія
TBWAUkraine – Сімейна Ідилія
Категорія: Лікарські засоби та медичні послуги
Клієнт: Universal Agency “Pro-Pharma”
Світлана Цвелєньєва, креативний директор
Ольга Перепелиця, Акаунт директор
Антон Момот, Арт директор
Тарас Бай, Молодший Арт-директор
Марина Залюбовська, Продакт менеджер Департаменту безрецептурних препаратів
Вікторія Чарупа, Маркетинг-менеджер Департаменту безрецептурних препаратів
Компанія “Сімейна ідилія” від Pravenor Forte рекламує препарат для посилення потенції та лібідо. З одного боку, легко продавати те, на що є попит. З іншого боку – у звичках споживача ми вступали у конкуренцію з препаратами-“чарівниками”, що гарантують ефект “тут і зараз”. Бренд не тільки не злякався такої конкуренції, а й оголосив завдання щодо зміни навичок споживання ЦА – однієї з цілей кампанії! Враховуючи, що за час кампанії, за зростанням Pravenor, загальний обсяг категорії збільшився майже на половину – дехто з українських чоловіків до нас точно прислухався 🙂