Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » ROCKETS Growth R&D/BACARDI-MARTINI UKRAINE – 300k за 5 днів
ROCKETS Growth R&D – 300k за 5 днів
Категорія: Споживча активація
Клієнт: BACARDI-MARTINI UKRAINE
ROCKETS Growth R&D:
Владислав Полонський, СЕО
Максим Боритко, креативний директор
Вікторія Макарова, Стратегічний директор
Аліса Мікуліч, Виконавчий директор
Анастасія Єршова, сейлз та маркетинг асистент
Сергій Остапчук, on-trade менеджер
Digital агентство: NEOS Digital
Інше агентство: NEBO Event Management
Молоде покоління споживачів не цінує класичні напої, а віддає перевагу коктейлям [1]. Гравці закріплюють за собою оригінальні, але прості рецепти: Bacardi&Cola, Finlandia&Tonic, Aperol Spritz та ін. Люди звикли, що Martini п’ється в чистому вигляді або з горілкою (коктейль Джеймса Бонда). Нових методів, які відповідають перевагам молодих споживачів, не було.
З 70-х років Martini мав у своєму розпорядженні оригінальний рецепт освіжаючого літнього коктейлю Martini&Toniс. В Україні коктейль з’явився два роки тому, але не був фокусним у комунікації.
У 2017 році коктейль Martini&Tonic вирішено зробити фокусним у комунікації для просування Martini у літній сезон.
Фактично Martini&Tonic став новим саб-брендом Martini.
[1] IWSR, 2014-2016