Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » PROVID/Carlsberg Ukraine – Чорничний дощ завойовує категорію
PROVID – Чорничний дощ завойовує категорію
Категорія: Напої алкогольні та слабоалкогольні
Клієнт: Carlsberg Ukraine
PROVID:
Кирило Чічкан, Креативний директор
Ольга Ханенко, Арт директор
Дарина Гордійчук, Копірайтер
Андрій Миронюк, керівник групи по роботі з клієнтами
Марія Мазнєва, менеджер по роботі з клієнтами
Дмитро Пилипенко, Маркетінг менеджер
Леся Тарасенко, Старший бренд менеджер
Оксана Ленінг, Молодший бренд менеджер
Медія агенція: OMD Media Direction
Digital агентство: AGAMA Digital Group (Tribal Worldwide, Kyiv)
Somersby з соком чорниці “підірвав” сидровий ринок та став беззаперечним лідером серед неяблучних смаків. Аудиторія із завзяттям ділилась постами та фотографіями з сезонною сидровою новинкою. Мільйони українців насолоджувались сидром з натуральним соком чорниці, а нестандартна btl-активація привернула увагу тисячі модників та модниць, які бажали пофарбуватись у трендовий чорничний колір. Хвилю чорничного безумства підхопили влогери, які допомогли збільшити зацікавленість у бренді серед цільової аудиторії. Завдяки сезону чорничних дощів, що накрили Україну, та чорничним розвагам, результати перевершили навіть найсміливіші очікування.
