Postmen DA – White Wednesday – Bukovel Sale Day
Категорії: Кампанії з ефективним використанням SMM; Разове залучення; Cезонний маркетинг
Клієнт: Bukovel

Ярослав Ведмідь, CEO
Юлія Гаврон, Account Director
Олександра Казаріна, Head of Media
Анна Сенюк, Art Director
Ігор Атаманчук, motion designer

Буковель – гірськолижний курорт Східної Європи, що найбільш динамічно розвивається.
Соціальні мережі Буковеля налічують 370 тис. фанатів снігового відпочинку. Шери та лайки постів досягають до 10 млн на місяць.
Онлайн-майданчики дозволяють швидко конвертувати емоцію на покупку.
Помітивши, що фінальний день розпродажів приносив на 88% більше прибутку, ніж будь-який інший день акції, ми вирішили збільшувати продаж за рахунок створення пікових днів.
Ми знайшли свято нашої “снігової аудиторії”. Ним став День першого снігу – White Wednesday.
Працюючи тільки в соціальних мережах, викликавши емоції, поєднавши їх з постом, що продає, без додаткових знижок і витрат перевищили нашу мету продажів на 9,8%.

Буковель – гірськолижний курорт Східної Європи, що найбільш динамічно розвивається.
Курорт зібрав найбільшу зимову аудиторію в Україні у соціальних мережах.
Бізнес підхід – максимально заповнити готелі та продати скіпаси до початку сезону.
Помітивши, що фінальний день розпродажів приносив на 88% більше прибутку, ніж будь-який інший день акції, ми вирішили збільшувати продаж за рахунок створення пікових днів.
Ми знайшли свято нашої “снігової аудиторії”. Ним став День першого снігу – White Wednesday.
Викликавши емоції, поєднавши їх з постом, що продає в соціальних мережах, ми охопили 2 млн користувачів одним постом і перевищили мету продажів на 9,8%.

Буковель – гірськолижний курорт Східної Європи, що найбільш динамічно розвивається.
Курорт зібрав найбільшу зимову аудиторію в Україні у соціальних мережах.
Бізнес підхід – максимально заповнити готелі та продати скіпаси до початку сезону.
Помітивши, що фінальний день розпродажів приносив на 88% більше прибутку, ніж будь-який інший день акції, ми вирішили збільшувати продаж за рахунок створення пікових днів.
Ми знайшли свято нашої “снігової аудиторії”. Ним став День першого снігу – White Wednesday.
Викликавши емоції, поєднавши їх з постом у соціальних мережах, ми перевищили нашу мету продажів на 9,8%. При цьому витрати становили 0 грн.