Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » Optimum Media OMD/Sandora – Lay’s Smile
Optimum Media OMD – Lay’s Smile
Категорія: Кросс-медійний сторітелінг
Клієнт: Sandora
Optimum Media OMD:
Ксенія Михайленко, Стратегічний Директор
Денис Низовий, Керівник групи медіа планування
Наталія Куца, Керівник відділу стратегії
Олена Гладиревська, Аккаунт Менеджер
Станіслав Скрипник, Координатор діджитал-кампаній
Павло Луб’яний, старший проджект менеджер
Олена Стоянова, Директор з маркетингу категорій Напої та Снеки
Валерія Рожкова, Маркетинг менеджер категорії Снеки
Анна Прокопенко, Бренд-менеджер ТМ “Lay’s”
Леся Щиголь, Менеджер з цифрових ЗМІ
Друга агенція: «FREE BRAND», LLC
Медіа агенція: Optimum Media OMDC
Digital агентство: “FREE BRAND”, LLC
Продукт, сезон, всі маркетингові інструменти та мікро-моменти, на основі яких побудовано кампанію – всіх їх об’єднала одна велика ідея використання «усмішки», яка перетворилася на цілісну історію бренду, розкриту в масштабній крос-медійній комунікації з усіма споживачами незалежно від соц- дема та націлення, а також втілилася у масштабний соціальний проект. Під час кампанії бренд став драйвером категорії брендованих чіпсів (+22% зростання бренду у продажах проти -1% для інших у період кампанії), та збільшив категорію на 8 п.п.*
(*За даними компанії Нільсен, продажі в кг, без урахування Private Label)


