Hoshva DGTL – Чоловіки теж плачуть. Veet Sensitive Precision
Категорія: Здоров’я та краса
Клієнт: Reckitt Benckiser Household & Healthcare Ukraine

Hoshva DGTL:
Антон Яценко, Head of Strategy
Наталія Поташева, Client Service Director
Альона Сильчук, Account Manager
Євген Маденов, Art Director

Олег Співак, Marketing Director
Olha Etke, Junior Activation Manager Veet

Друга агенція: Hoshva PR
Медія агенція: Media Expert

Із запуском тримера Veet Sensitive Precision, бренд кинув виклик не тільки категорії тримерів, а й буденній рутині видалення волосся в зоні бікіні/під пахвами чи корекції брів. Традиційно в цій категорії є лідерами звичайна бритва та пінцет. Проект показав, що нестандартний підхід до залучення споживачів, весела та емоційна подача, не тільки нагадала жінкам, що вони ніжні і заслуговують на безболісний догляд, а й привів до хороших бізнес-результатів.