BART&FINK – Шановний, відійдіть від каси, будь ласочка
Категорія: E-commerce
Клієнт: І-Тревелс 

Олег Томін, креативний директор
Михайло Фіщенко, копірайтер
Петро Діденко, голова арт департаменту
Ірина Козаченко, арт-директор

Олександр Павлович, генеральний директор
Людмила Бедренець, начальник відділу маркетингу
Катерина Боровська, заступник начальника відділу

Наша кампанія вирішує складне і дуже актуальне на сьогоднішній день завдання – перехід споживачів з офлайну в онлайн. Насправді це означає зламування звички купувати автобусні квитки в касі та розвиток довіри до купівлі квитка онлайн.
Квиток на автобус – це не побутова техніка чи одяг (адже до таких покупок в Інтернеті українців уже привчили).
Будучи абсолютним лідером у своєму сегменті компанія Busfor вийшла з комунікацією, що рухає вперед весь квитковий E-commerce. Таким чином, «більше покупок автобусних квитків онлайн» у нашому випадку перетворилося на «більше покупок автобусних квитків на busfor.ua».