Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2017 » Bronze 2017 » Banda agency/Eurovision 2017 Song Contest – Оновлений бренд Євробачення 2017
Banda agency – Оновлений бренд Євробачення 2017
Категорія: Ребрендинг
Клієнт: Eurovision 2017 Song Contest
Banda agency:
Creative Director, Pavlo Vrzhesch
Head of Strategy, Yaroslav Serdiuk
Head of Art, Yegor Petrov
Senior Designer, Anton Ivanov
Designer, Illia Shulzhenko
Art Director, Алексей Дувиденко
Art Director, Maria Dmytrova
Copywriter, Anastasia Burganova
Design Studio Director, Denys Gerasko
Art Director, Іван Симоновський
Senior Designer, Dmytro Basov
Stuart Barlow, Show producer Eurovision 2017
Barbara Simon, Creative Supervising Director
Друге агентство: Republique
Слоган «Celebrate Diversity» та символ намистин відображають основні цінності пісенного конкурсу – він про об’єднання Європи та жителів інших країн, які зібралися разом не лише, щоб послухати чудову музику, а й вшанувати те, що нас об’єднує та те, що відрізняє один від одного робить нас унікальними.